προβλημα με RAM

Palatinus elfiness at yahoo.com
Fri Sep 22 11:11:57 EEST 2006

Αυτη τη στιγμη χρησιμοποιω ενα παλιο Πεντιουμ (ετους
1999). με μητρικη καρτα μια 7VHDA. Το εγχειριδιο λεει
πως δεχεται μνημες 184pin DDR DIMM μεχρι 3 GB
συνολικα.. επισης λεει οτι δεχεται PC1600 h PC2100

Εχω εγκαταστησει ενα 64 ΜΒ τσιπακι, επισης ομως εχω
αγορασει ενα μεταχειρισμενο τσιπακι μνημης PC133 128
ΜΒ. Οποτε το βαζω (εχω δοκιμασει διαφορεους
συνδυασμους στα σλοτς) εχω διαφορα προβληματα.

Ενα απο αυτα ηταν το μηνυμα

VFS: cannot open root device /dev/hda1 or
unknown-block
please correct "root=" boot option
kernel panic: VFS: unable to mount nknown-block (0,0)

και διακοπη της διαδικασιας boot.

Ενιοτε οταν αλλαζω θεση και ο υπολογιστης λειτουργει
κανονικα, υποφερω απο ξαφνικα κρασαρισματα του firefox
και των X

Θα ηθελα να μου πειτε αν η μνημη εχει προβλημα η αν
απλα ειναι θεμα ασυμβατοτητας (αυτο το PC133 τι ειναι;)

Χρησιμοποιείτε Yahoo!;
Βαρεθήκατε τα ενοχλητικά μηνύματα (spam); Το Yahoo! Mail
διαθέτει την καλύτερη δυνατή προστασία κατά των ενοχλητικών
μηνυμάτων http://login.yahoo.com/config/mail?.intl=gr