Πρόβλημα σε motherboard το οποίο έχει SATA & IDE

George Perantinos gper at forthnet.gr
Thu Sep 21 11:08:34 EEST 2006

On Tuesday 19 September 2006 22:21, Nikolaos Ladis wrote:
> Kalispera
> Gia na eimai eilikrinis den thimomoun ta stoixeia giafto argisa na apantiso
> :
>
> Ta 2 motherboard tis Asus einai ta eksis :

Πήγα στην ASUS να ρίξω μια ματιά στα specs.

> Asus A8V-MX ( Via K8M800)

Αυτό δεν δείχνει να έχει περίεργο hardware. Εγώ χρησιμοποιώ το A8V τουλάχιστον
από kernel 2.6.14. Δοκίμασες να κάνεις BIOS upgrade?

> Asus P5P ( Intel P965)

Μά'ιστα. Εδώ έχουμε the latest and greatest from Intel. Αν εξ' αρχής σκόπευες
να στήσεις linux, έπρεπε να το είχες ψάξει λίγο καλύτερα:
Το Ρ965 δεν έχει IDE. Οι κατασκευαστές motherboard χρησιμοποιούν για IDE ένα
τσιπάκι της JMicron, το JMB363, για να μπορείς να έχεις CDROM/DVD. Το τσιπάκι
αυτό υποστηρίζεται μόνο από kernels 2.6.17  (αν δεν κάνω λάθος) και άνω,
οπότε μάλλον τα install CDs από τις διανομές που δοκιμάζεις δεν πρέπει να
παίζουν. Ψάξε να βρείς install ή live CDs με kernel τουλάχιστον 2.6.17 (αν
δεν κάνω λάθος το Gentoo 2006.1 έχει τέτοιο, αν ξέρει κάτι κάποιος από τη
λίστα ας συμπληρώσει) και μάλλον θα δείς αποτέλεσμα.

Δυστυχώς δεν έχω πρόσβαση σε hardware παρόμοιο με το δικό σου για να σου πώ
κάτι παραπάνω.
Ελπίζω να βοήθησα,

Γιώργος