stateful firewall issues (Was Re: Think Simple!)

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Tue Sep 19 15:39:22 EEST 2006

On 2006-09-18 11:19, zakinthinos at freemail.gr wrote:

> http://www.mail-archive.com/debian-firewall@lists.debian.org/msg07856.html
> http://www.mail-archive.com/debian-firewall@lists.debian.org/msg07849.html
> (εδω ειναι η αρχη του thread)
> http://iptables-tutorial.frozentux.net/chunkyhtml/x6231.html
> http://iptables-tutorial.frozentux.net/chunkyhtml/x6193.html
>
> δεν ισχυριζομαι οτι τα καταλαβαινω απολυτα, αλλα τα παραπανω για τετοια
> "state" bugs δεν μιλανε ?

Οχι μιλάνε για την κανονική συμπεριφορά ενός firewall οόπως τα iptables
ΜΟΝΟ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΣΤΗΣΕΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ patch ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΜΑΛΑΚΑΣ
ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙΣ ΤΟ ip_conntrack_tcp_loose ΠΑΝΩ ΑΠΟ 1.

Ακόμα και τότε, το TCP stack θα απαντήσει με τον κανονικό τρόπο που
απαντάει ένα TCP stack που πέρνει 'out of sequence' πακέτα, και θα ρίξει
στη μάπα του επίδοξου 'h4x0r kid' ένα πανέμορφο και λαχταριστό RST.

> ειμαι λαικος τυπος (και πεισμων ε ?) και δεν εχω να πληρωσω τα 30 euro
> στην βιβλιοθηκη της πατρας..... :)

Εγώ δε φταίω τίποτα γι αυτό.  Σου είπα τι μπορείς να διαβάσεις για να
μάθεις πως δουλεύει το TCP.  Δε θες να το κάνεις, για οποιοδήποτε
λόγο...  Πρόβλημά σου.

Κι εγώ λαϊκός τύπος είμαι.  Κι εγώ δούλευα σε γνωστή εταιρεία της Πάτρας
που δεν πλήρωνε καθόλου καλά.  Κι εγώ δεν πήγα διακοπές εκείνα τα
Χριστούγεννα, αλλά με τα λίγα λεφτά που αποταμίευσα όπως όπως πήγα και
πήρα τα 2 πρώτα βιβλία του Stevens.  Η γνώση δεν αποκτιέται πάντα
εύκολα.  Και λοιπόν;