Laptop S-Video problem

Θοδωρής Λύτρας aspirin at myrealbox.com
Sun Sep 17 12:28:33 EEST 2006

Προσπαθώ να συνδέσω το laptop στην τηλεόραση μέσω θύρας S-video (προκειμένου
να δώσω μια παρουσίαση). Στα window$ όλα OK, συνδέω καλώδια, πατάω Fn-F4 και
η εικόνα πηγαίνει στην τηλεόραση. Στο linux όμως (SuSE10) με το Fn-F4 η οθόνη
του φορητού γίνεται...ουράνιο τόξο (γεμίζει χρωματιστά "χιόνια") και δεν
επανέρχεται με τίποτα, ενώ η τηλεόραση δεν δείχνει τίποτα.

Ψάχνω στο internet αλλά πιο πολύ με μπερδεύει παρά με κατατοπίζει, μιας και
βρίσκω αναφορές μόνο σε κάρτες Ati ή nVidia. Το laptop μου είναι HP dv1444 με
το intel GMA900 κύκλωμα γραφικών. Η σχετική καταχώρηση από το xorg.conf
είναι:

Section "Device"
  BoardName    "915 GM"
  BusID        "0:2:0"
  Driver       "i810"
  Identifier   "Device[0]"
  VendorName   "Intel"
EndSection

Μιας και αυτό φορούν τα περισσότερα φορητά των τελευταίων 2 ετών, υποθέτω οτι
θα υπάρχει υποστήριξη TV-out στο linux, σωστά? Πως όμως? Χρειάζεται να
προσθέσω κάτι στο xorg.conf? Έχει σχέση το section του monitor (και αν ναι,
πως μπορώ να ξέρω τα refresh rate της τηλεόρασης)? Μέχρι που κάπου διάβασα
οτι χρειάζεται επανεκκίνηση ο Xserver - στέκει?

Any help appreciated! Δε θα ήθελα να γυρίσω στα windows για κάτι τέτοιο...

Ευχαριστώ πολύ,
Θοδωρής

--
"Beauty is transitory"