Laptop S-Video ports

Theodore Lytras aspirin at myrealbox.com
Sat Sep 16 23:00:35 EEST 2006

Θα το δοκιμάσω ούτως ή άλλως αύριο στη δουλειά, αλλά ήθελα προκαταβολικά να
ρωτήσω αν ξέρει κανείς: θέλω να συνδέσω το laptop (HP dv1444, με intel GMA900
κύκλωμα γραφικών, τρέχει SUSE10) σε μια τηλεόραση μέσω θύρας S-Video (για να
δώσω μια παρουσίαση). Θέλει κάτι ιδιαίτερο για να τρέξει ή απλώς θα πρέπει να
πατήσω το γνωστό συνδυασμό πλήκτρων (Fn+F4 στο δικό μου)?

Μήπως υπάρξει πρόβλημα με τις αναλύσεις ή το aspect ratio? (Υποθέτω δε σηκώνει
1280x768 το S-Video ή η τηλεόραση). Μήπως πρέπει να πειράξω τίποτα στο
xorg.conf? Μήπως -το χειρότερο- χρειάζομαι κάποιον ειδικό driver ή κάτι άλλο
(που δεν ξέρω αν θα υπάρχει για το φορητό μου)?

Και κάτι συναφές: η υποδοχή S-Video στο φορητό είναι 7πινη, ενώ τα καλώδια και
η υποδοχή της τηλεόρασης είναι 4πινα. Το καλώδιο πάντως μπαίνει κανονικά στην
7πινη υποδοχή. Μπορεί να υπάρξει πρόβλημα μ'αυτό?

Ευχαριστώ, Θοδωρής

--
"Beauty is transitory"
"Beauty survives"