Kinezikos antagwnisths gia to OLPC?

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Thu Sep 14 17:12:18 EEST 2006

On 2006-09-14 16:22, Spiros Bolis <sbolis at freemail.gr> wrote:
> On Thu, 14 Sep 2006, Giorgos Keramidas wrote:
> >BSD project gia OLPC hardware yparxei, h na ferw ta minions mou se epafh
> >me to OLPC? :P
>
> afoy ta syzhtagame over soyblakia.. ti BSD, ti BDSM
> na ta baloyme ta paidakia apo mikra sta ypopta?
>
> ;-)

[insert obligatory joke peri seksoualikhs zwhs twn Linuxadwn]

"Toylaxiston emeis _exoume_ kati" klp klp klp :P

Sobara twra, esy pou xwnesai se polla kai exeis epafes, exeis kapou mia
perigrafh apo to 'supported OLPC hardware'?  An thymamai kala, to CPU
einai ARM-based kai prosfata to FreeBSD core team syzhtouse an exei
nohma na kanoume kapoia ARM-platforma Tier1 level (i.e. me supported
release notes, official build instructions, klp klp klp.)