Really SOLVED: world viewable /var/log/mail.info

Nick Demou ndemou at gmail.com
Thu Sep 14 09:53:03 EEST 2006

Την 14/9/2006, Giorgos Keramidas <keramida at ceid.upatras.gr> έγραψε:

> [...]
>
> [...]
>
> Ολο χαρά ανοίγεις το `/etc/cron.daily/sysklogd' και ανακαλύπτεις ότι το
> Linux έχει για άλλη μία φορά εφεύρει τον τροχό σε σχήμα ισοσκελούς
> τριγώνου με spikes και χαίρεται, έτσι απλά επειδή "μπορεί":
>
> [...]
>
> Δεν υπάρχει τίποτα στο logrotate, γιατί πολύ απλά, ακόμα και στημένο να
> είναι το logrotate, το Debian το γράφει επιδεικτικά στα παπάρια του και
> κάνει rotate `με το χέρι', τρέχοντας το savelog(8) σειριακά[2], για
> κάθε log file που βρίσκει το `μαγικό' `syslogd-listfiles' utility.

αχα! 99% το `μαγικό' `syslogd-listfiles' utility και το savelog είναι
οι υπευθυνοι:

> syslogd-listfiles -a | grep mail.info
/var/log/mail.info

(το resume είναι πως σε debian/ubuntu το syslogd-listfiles παράγει μια
λίστα των log files που δημιουργεί το σύστημα και το script sysklogd
καλεί μετά το savelog για να τα κάνει rotate - το logrotate μάλλον δεν
κάνει σχεδόν τίποτα)