SOLVED: world viewable /var/log/mail.info

Nick Demou ndemou at gmail.com
Wed Sep 13 20:29:25 EEST 2006

2 μέρες μετά κοιτάω τα log files και το πολυπόθυτο r-- στο others έχει
εμφανιστεί χωρίς να κάνω τίποτα περισότερο από τα προαναφερόμενα. Δεν
ξέρω βέβαια γιατί το r-- δεν εμφανίστικε χτές (δεδομένου ότι την
αλλαγή την έκανα προχθες). Πάντως τώρα δουλεύει.

Δυστηχώς ποτέ δεν καταλαβα από που έπέρνε μέχρι πρότινως τις οδηγείες
για το rotation του mail.info το σύστημα μου :-(