RE: Διεθνής διαγωνισμός για εκπαιδευτικό λογισμικό του ΠΙ

George Marselis project2501a at gmail.com
Sat Sep 9 14:22:26 EEST 2006

> Ayta einai h legomeni "adraneia" tou ellinikou dimosiou.
> Ti mporoume na kanoume emeis? Mono na piasoume ton eyry
> plithismo (na pame gia tous psifous diladi). Pos? Afou den
> endiaferetai o genikos plithismos na pliroforithei apo monos
> tou, prepei na bombardistei me tin pliroforia. Distixos, o
> tropos autos ginete mono apo ta MME (bl.
> triantafilopoulo kai skandala)
>
> Stefanos

Συντροφε Κουζόφ,

Αντί να περιμένουμε την Α.Μ. Τριανταφυλλόπουλο να εβλογήσει, αυτό που
μπορούμε να κάνουμε αυτή τη στιγμή ως -καλοί- προγραμματιστές είναι:

0) Άρνηση οποιασδήποτε συναλλαγής με το Δημόσιο με τη μορφή παροχής
υπηρεσιών και εργασίας μας σε αυτό: Αφήνοντας τη σαπίλα και τη μετριότητα να
δουλεύει γι'αυτό, θα καταλήξει το ίδιο το Δημόσιο να υποκύψει πάνω από το
βάρος του.
1) Δημιουργία παράλληλων εργασιών στον ιδιωτικό τομέα που υποσκάπτουν το
ρόλο του Δημοσίου (το σκέφτομαι ακόμα πως).
2) Δημιουργία Ελεύθερων Προγραμμάτων που βοηθούν τους Έλληνες πολίτες στην
καθημερινότητά τους (πχ, Διαχείρηση πολυκατοικίας, όσο και κοινό να
ακούγεται ), τα οποία θα παρέχονται δωρεάν στους πολίτες.
3) Δημιουργία Ελεύθερων Προγραμμάτων για επιχειρήσεις που θα υποσκάπτουν τον
ρόλο του Δημοσίου (πχ, Λογιστικό Πρόγραμμα Δεύτερων Βιβλίων) αποκλειστηκά σε
UNIX περιβάλλοντα, γιατί το ΣΔΟΕ είναι ΓΚΑΟΥ-ΜΠΙΟΥ και ξέρουν μόνο από
μΠατζούρια,
4) Υποβολή κλιτεύσεων του κώδικα όλων των έργων πληροφορικής που έχει
αγοράσει το Δημόσιο, με τη δικαιολογία ότι είναι Δημόσιο Αγαθό.
4.0) Υποβολή παραπόνων στον Συνήγορο του Πολίτη για όσα Υπουργεία δεν
συμορφωθούν.
4.1) Επαναδημιουργία ΟΛΩΝ των έργων και αντικαταστασή τους με κώδικα
αδειοθετημένο με τη GPL.
5)Σε περίπτωση αναδοχής έργου του Δημοσίου (είναι πολλά τα λευτά, Μίτσο)
απόκρυψη της χρησιμοποίησης GPL λογισμικού (Πές ότι είναι Java, λες και θα
καταλάβουν αν το κομπιουτιρ, έχει μέσα Ελεύθερο Λογισμικό ή όχι)

Η δική μου η θέση όπως βλέπεις είναι η καταστροφή του Δημοσίου :)

Με τα τιμής

Σύντροφος Μαρσέλης