Διεθνής διαγωνισμός για εκπαιδευτικό λογισμικό του ΠΙ

DJ Art djart at linux.gr
Sat Sep 9 12:59:55 EEST 2006

On Saturday 09 September 2006 11:57, Stefanos Kouzof wrote:
> Pos? Afou den endiaferetai o genikos
> plithismos na pliroforithei apo monos tou, prepei na bombardistei me
> tin pliroforia. Distixos, o tropos autos ginete mono apo ta MME (bl.
> triantafilopoulo kai skandala)

Ο 30φυλλόπουλος όπως επίσης και τα υπόλοιπα ΜΜΕ εξυπηρετούν (με το
χειρότερο τρόπο), τροφοδοτούν και καλύπτουν το ίδιο το (πολιτικό και
διαπλεκόμενο) σύστημα που περιγράφεις παραπάνω.

Μην τρέφεις αυταπάτες, η οποιαδήποτε τάση για δήθεν ξεσκέπασμα των
σκανδάλων γίνεται μεθοδευμένα, πάντα στο βωμό του κέρδους και της
τηλεθέασης και μάλιστα με τέτοιο τρόπο που να θυμίζει καουμπόικες
ταινίες, Indiana Jones και σαπουνόπερα, όλα μαζί σε ένα προϊόν.
Το αποτέλεσμα είναι οτιδήποτε άλλο φανταστείς ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ταρακούνημα των
από πάνω.

Βέβαια το να ευαγγελιζόμαστε το ελεύθερο λογισμικό έτσι στεγνά και
αφηρημένα πάλι δεν οφελεί πουθενά, γιατί το πολύ πολύ να σε ακούσουν,
να σου κάνουν το χατήρι και να μπούν τα συμφέροντα πίσω από το ελεύθερο
λογισμικό με το τελευταίο σε ρόλο παραπετάσματος. Σε τέτοια περίπτωση
και πάλι δε νομίζω πως θα έχει αλλάξει ουσιαστικά κάτι, οπότε γενικώς
θέλει προσοχή.

Δηλαδή για να σου δώσω ένα παράδειγμα. Και έστω ότι ο διαγωνισμός
φωτογράφιζε ελεύθερο λογισμικό και όχι μόνο αυτό, πές ότι γινότανε με
τις καλύτερες προδιαγραφές, τις πιο σύγχρονες συνθήκες, δίνανε όντως
τον κώδικα παραέξω υπό τη GPL. Ε καί ? Έχω πολύ μεγάλη απορία τί θα
είναι το "εκπαιδευτικό λογισμικό" με διάρκεια υλοποίησης 3 μήνες και με
θέμα τα Θρησκευτικά αξίας 118.200 ευρώ για το δημοτικό και 150.000 ευρώ
για το Γυμνάσιο! Α, μα πώς το ξέχασα, η αμοιβή αυτή καλύπτει 2 χρόνια
τεχνικής υποστήριξης!! Μετά από αυτό το έργο, η παιδεία μας σίγουρα θα
αναβαθμιστεί :>

--
Thanos Kyritsis <djart at linux.gr>
Q: Εθελοντής ή θεατής ?