OT ilithios ( was :stateful firewall issues)

george zakinthinos at freemail.gr
Sat Sep 9 10:26:33 EEST 2006

 >stateful firewall issues (Was Re: Think Simple!)
 >Christos Ricudis ricudis at komodino.itc.auth.gr
 >Fri Sep 8 10:21:09 EEST 2006

 >Giwrgo (keramida),

 >Afou to blepeis oti einai HLI8IOS.

 >Giati epimeneis na tou petas faghto?

α μπορει να ειμαι ηλιθιος αλλα ειμαι καλο παιδι*

"η συνθετη μηχανοκινητη και αερομεταφερομενη
ταξιαρχια των αμερικανικων ειδικων δυναμεων κατα
την απο αερος, θαλασσης και εδαφους εισβολη της
σε αστικο περιβαλλον, η αντιμετωπιση της, προβληματα
και λυσεις"

χαιρομαι που ενας πολυπραγμων πολιτισμικος ογκολιθος
της διανοησης οπως εσεις ασχολειται μαζι μου εστω και
για να με βρισει

γιωργος

*καλο για πολλες εκδοχες της λεξεως καλο....