stateful firewall issues (Was Re: Think Simple!)

george zakinthinos at freemail.gr
Tue Sep 5 03:02:03 EEST 2006

Giorgos Keramidas wrote:

> Εδώ είναι που κάνεις λάθος τόσο καιρό.  Το server-side port number είναι
> ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΙΔΙΟ.  Το client-side port δεν έχει σημασία, αρκεί να γράψεις
> τον κανόνα σου σωστά.
>
> Τι νομίζεις ότι κάνει ο παρακάτω κανόνας;
>
>     iptables -A OUTPUT -m conntrack --ctstate NEW,ESTABLISHED,RELATED \
>         -s $PPP_LOCAL -j ACCEPT

οτι κανει και το iptables -P OUTPUT ACCEPT ?
επιτρεπει νεες συνδεσεις στον χρηστη και αφηνει
οσα πακετα ανηκουν σε ESTABLISHED,RELATED να
περνανε προς τα εξω

τον παραπανω κανονα της output μου τον εγραψες και
στο πρωτο firewall script στο οποιο δεν ειχες κανενα
κανονα στην INPUT ωστε να κανει αποδεκτα τα πακετα
απο τους servers, υποθετω οτι καποιος τροπος υπαρχει
ωστε οι παρακατω κανονες να αποδειχτουν "περιττοι" ?

δυστυχως δεν "βλεπω" την σχεση του κανονα της output
με το προβλημα οτι τα ports>1024 ειναι open
(και δινουν δικαιωμα στον XYZ server να συνδεθει οπου
θελει)

(οι κανονες εχουν αλλαξει - εφυγε το multiport)

#accept responses from machines we started connections
#to, allow them to connect to any unprivilledged port
iptables -A INPUT -m conntrack --ctstate ESTABLISHED,RELATED -p tcp -d
$PPP_LOCAL --dport 1024: -j ACCEPT

iptables -A INPUT -m conntrack --ctstate ESTABLISHED,RELATED -p udp -d
$PPP_LOCAL --dport 1024: -j ACCEPT

παντως πεσαμε στις δυο γραμμες, προοδος , προοδος

γιωργος