upgrade debian

vpitsilis vpitsilis at gmail.com
Mon Sep 4 16:27:56 EEST 2006

γεια σε όλους
  θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση σχετικά με την upgrade (apt-get) διαδικασία
στο debian.
   Στο /etc/apt/sources.list  έχω τις καταχωρήσεις

deb http://http.us.debian.org/debian stable main contrib non-free
deb  http://security.debian.org/ sarge/updates main contrib non-free

'Ομως θέλοντας να εγκαταστήσω ένα νέο πακέτο εκτός διανομής (το dvdstyler
συγκεκριμένα) βλέπω ότι χρειάζονται πιο καινούργιες εκδόσεις βιβλιοθηκών
(π.χ για την libc6 >= 2.3.5-1 ενώ η 2.3.2 υπάρχει στη διανομή) από αυτές που
υπάρχουν στην stable release.

Αυτές υπάρχουν στην unstable από ότι είδα.

η ερώτηση λοιπόν αφορά τη νέα μορφή του sources.list :
 προκειμένου να μπορέσω να  εγκαταστήσω τις releases που χρειάζομαι πρέπει
να αντικαταστήσω  το stable με unstable στο  sources.list ή να προσθέσω και
μια καταχώρηση για το unstable?

 μετά  το apt-get update πρέπει να κάνω  dist-upgrade  και να ενημερώσω όλο
το σύστημα ή απλά apt-get install του πακέτου που θέλω και οι εξαρτήσεις θα
αναβαθμιστούν μόνες τους ?

γενικά  υπάρχουν  κίνδυνοι στην όλη διαδικασία για τη σταθερότητα του
συστήματος ?

ευχαριστώ
  βασίλης