email organisation

Αλέξανδρος Διαμαντίδης adia at hellug.gr
Sun Sep 3 16:16:19 EEST 2006

* Panos Prokopiou [2006-09-03 11:24]:

> xoris na to exo doulepsei pote, gia afto pou thes psakse gia "imap shared
> folders"

Πραγματικά, τα imap shared folders είναι καλή λύση - και δουλεύουν και
με mutt και με gui mail reader (Thunderbird, Kmail, OE κλπ). Το μόνο που
δεν κάνουν είναι να φαίνεται ποια emails είναι read και unread από τους
άλλους χρήστες αν χρησιμοποιήσεις διαφορετικό login για τον καθένα (τα
tags φαίνονται απ' όλους). Μπορείς να χρησιμοποιείς IMAP με το ίδιο
login απ' όλους τους χρήστες, οπότε θα έχουν ακριβώς την ίδια εικόνα των
μηνυμάτων.

Αλέξανδρος Διαμαντίδης * adia at hellug.gr