stateful firewall issues (Was Re: Think Simple!)

george zakinthinos at freemail.gr
Sat Sep 2 23:16:55 EEST 2006

Giorgos Keramidas wrote:

> Οχι.  Φυσικό είναι να μη μπορεί να συνδεθεί σε *ΚΑΝΕΝΑ* port αν δεν
> υπάρχει καλός λόγος.  Γι αυτό υπάρχουν τρόποι να "ανοίξεις" μόνο όσα
> ports >=1024 είναι πραγματικά σε χρήση από κάποιο FTP session.
>
> Για περισσότερα, ψάξε για "ftp helper iptable module" στο Google.

ip_conntrack_ftp υπαρχει , και ip_conntrack_irc

ip_conntrack_www
ip_conntrack_pop3
ip_conntrack_smtp

δεν βρηκα σε patch-o-matic

> Δεν το αγνοώ εντελώς.  Απλά εξακολουθεί να είναι λάθος, παρόλο που έχεις
> state checking.  Το state checking *δεν* λύνει το πρόβλημα ότι έχεις
> ορθάνοιχτα όλα τα ports από 1024 και πάνω.

o remote www server ακουει στην 80 ελα ομως που απανταει
σε οποια πορτα θελει ( >= 1024) , περιοριζεται
αυτο ?

> Τα 'ESTABLISHED,RELATED' εγώ τα βλέπω.  Το --dport 1024: ακόμα να το
> δεις εσύ;

modprobe ip_conntrack_ftp

#reset iptables
iptables -F
iptables -X
iptables -Z

#all policies set to DROP
iptables -P INPUT DROP
iptables -P FORWARD DROP
iptables -P OUTPUT DROP

#send requests to servers
iptables -A OUTPUT -m conntrack --ctstate NEW,ESTABLISHED,RELATED -s
$PPP_LOCAL -j ACCEPT

#accept responses from the servers
iptables -A INPUT -m conntrack --ctstate ESTABLISHED,RELATED -p tcp -d
$PPP_LOCAL --dport 1024: -m multiport --sports 80,110,25,21,20 -j ACCEPT

iptables -A INPUT -m conntrack --ctstate ESTABLISHED,RELATED -p udp -d
$PPP_LOCAL --dport 1024: -m multiport --sports 80,110,53 -j ACCEPT

πως γινεται να αλλαξεις τα παραπανω ωστε ο χρηστης
να βλεπει οποιον www, ftp, pop3 ,  smtp server θελει
(οι οποιοι απαντουν σε random unprivileged ports στην
πλευρα του client) και να εχεις κλειστα τα ports >=1024

netstat -an =   client:56706 --- > server:www

σου αναφερω για το web γιατι αυτο ειναι το βασικο
προβλημα εφοσον δεν γνωριζουμε ποιο url Θα δωσει
ο χρηστης αρα δεν εχουμε ουτε το ip του server
ουτε σε ποιο port Θα μας απαντησει

(για mail και ftp ειναι πιο "περιορισμενα" τα
πραγματα και μπορουμε να πουμε αφησε μονο τον
πχ. mail.otenet.gr να περασει)

μαλλον σε μπερδεψα σε ενα σημειο, το μηχανημα
ΔΕΝ θα τρεχει services , ειναι user/client pc μονο
για web, ftp και mail access

γιωργος