autoload ubuntu kernel ubuntu

Spiros Bolis sbolis at freemail.gr
Sat Oct 28 17:24:57 EEST 2006

On Sat, 28 Oct 2006, George Iordanou wrote:

>> Alla mallon ekanes monos soy compile ton kernel
>>>     #uname -r
>>>     2.6.18.1
>> opote 3exases na to epile3eis
>
> Indeed.
> Απ' ότι αντιλαμβάνμαι δεν υπάρχει τρόπος να το προσθέσω χωρίς recompile. Πώς να προσθέσω το συγκεκριμένο module και να κάνω recompile τότε; (η ερώτηση ως προς την
> πρόσθεση, όχι το recompile)

Bazeis ton stock pyrhna ths dianomhs kai hsyxazeis ;-) Kati 3eroyn
perissotero aytoi poy toys ftiaxnoyn

etsi opws exeis kanei hdh compile, xwris na kanei mrproper, make clean
ktl., 3anakaneis edit to .config (me opoio tropo nomizeis), epilegeis
ayta poy thes, xwneis ena

make modules

ftiaxnei ta extra modula poy exeis hdh epile3ei enw parakamptei ta hdh
ftiagmena

kai meta

make modules_install

Arkei na mhn alla3eis tipota apo ayta poy exeis balei hdh mesa ston
pyrhna kai na peira3eis mono modules (dhladh ekei poy to eixes N na to
kaneis M)

meta depmod -a, modprobe mousedev kai ennoeitai pws de xreiazetai kan
reboot