Re: Fedora C 5, η PHP 5 δεν υποστηρίζει (by-default) mysql

a.fotopoulos at gmail.com a.fotopoulos at gmail.com
Sat Oct 28 01:55:45 EEST 2006

Το πακέτο βρίσκεται στο
ftp://ftp.ntua.gr/pub/linux/fedora/linux/core/5/i386/os/Fedora/RPMS/php-mysql-5.1.2-5.i386.rpm

Υποθέτω ότι *μάλλον* θα πρέπει να βρίσκεται και στο cd της διανομής σου,
οπως είπε και ο Θωμάς...

*Υπόθεση* 2η  : Μήπως αυτό το πακέτο είναι για php5 με ΑΡΙ για mysql v4 ?
(και το FC5 έχει την mysql v5 μέσα...)