=?UTF-8?Q?Fedora_C_5, _=CE=B7_PHP_5_=CE=B4=CE=B5=CE=BD_=CF=85=CF=80=CE=BF?= στηρίζει (by-default) mysql

Tsoukas Evangelos tsoukase at gmail.com
Sat Oct 28 01:14:41 EEST 2006

Γεια σας,

έγκατέστησα Fedora Core 5 και η PHP v5 δεν έχει by-default το mySql extention.
Πρέπει να κάνω compile την PHP με την παράμετρο --with-mysql, πρέπει
να εγκαταστήσω την PHP v4 ή υπάρχει κάποιος πιο έυκολος και γρήγορος
τρόπος?

ΣΣ. Είμαι σχετικά αρχάριος. Θέλω να στήσω ένα (γαμημένο) LAMP και
κόλλησα σε αυτό που σε μια παλαιότερη έκδοση γίνεται αυτόματα. Ουδέν.

Ευχαριστώ

Βαγγέλης Τσούκας