UPS Model/Type?

Panagiotis Atmatzidis p.atmatzidis at gmail.com
Thu Oct 26 16:01:49 EEST 2006

Καλημέρα,

Έχω ένα UPS τύπου Guard_S 1500. Εγκατέστησα το NUT[1] αλλά δεν μπορώ να
βρω τον ανάλογο driver για το μοντέλο αυτό. Έχει ένα cd με drivers για
όλα τα OS που γνωρίζω(!?!) αλλά αυτά που έχει για GNU/Linux είναι για
πυρήνες 2.2.x και 2.4.x .

Στο CD έχει και software της εταιρίας Generex[2] το οποίο κι αυτό δεν
παίζει (έιναι ένα java bin) προφανώς old version. Πήγα στο website της
εταιρίας για να κατεβάσω drivers (μήπως και..) αλλά όταν βάζω τον serial
number στο installation script μου λέει ότι είναι λάθος!?!

Ακόμη δεν έχω καταλάβει αν αυτό το UPS έφτασε στην Ελλάδα από
Αλβανία/Σκόπια η Τουρκία.. το Linux το βλέπει μια χαρά πάντως, παίζει
από parallel port.

Μήπως υπάρχει κάποιος τρόπος να βρω πιος driver αναγνωρίζει αυτό το
μηχάνημα? Κάποιος θα υπάρχει (έχει 100+ drivers) αλλά να τους δοκιμάζω
έναν-έναν είναι πάρα πολύ .. χρονοβόρο..

[1] http://eu1.networkupstools.org/doc/2.0.1/INSTALL.html
[2] http://www.generex.de/