DVD-writing

rouvas at di.uoa.gr rouvas at di.uoa.gr
Thu Oct 26 00:16:13 EEST 2006

> (Sorry gia to kathisterimeno tou mhnymatos, alla den vlepw na exei dwsei
>  kanenas apantish...)
>
> To ISO 9660 filesystem exei IIRC file size limit sta 2GB. An thes na
> grapseis megalytera arxeia se ena diskaki thes UDF filesystem. Autos
> einai  kai o logos pou diamartyretai to mkisofs...

Oxi den einai auto. Me tis ideis entoles pou leei o filos, exo grapsi
polla diskakia me mege8os konta sta 4.5GB. Exo Slackware 10.2.

Me DVD-writing, afou brika poio device 8elei to Slackware (analoga ton
pirina) den exo antimetopisei problima.

To mono pou antipetopisa kai pou moiazei me auto pou perigrafei o filos,
einai otan prospa8isa na grapso diskakia BenQ se LG drive. Den ta ergafe
me tipota, ta ekaige akribos sto 2.97% ! Anti8etow, ta idia diskakia se HP
drive den eixan kanena problima. Ti na po!

-Stathis