Πότε λέτε να το κάνετε να δουλέψει;

Christos Ricudis ricudis at komodino.itc.auth.gr
Wed Oct 25 17:09:41 EEST 2006

Giorgos Keramidas wrote:
> On 2006-10-24 22:25, V13 <v13 at priest.com> wrote:
>
>> An kai den to exo kanei, pithanotata mporeis na metafereis xrimata se
>> allo logariasmo emporikis meso IBAN. Episis, *YPOTHETO* pos an
>> metafereis leyta me th xrisi toy IBAN tha soy kratane kai promitheia.
>>

> Nai.  Panta oi metafores mesw IBAN exoum promh8eia, apo oso kserw.

While we are on the e-banking topic, kai anaferomai se OLA ta web
banking interfaces pou exw dei :

Mhpws einai shmantikotero anti na tous pshnoume na ftiaksoun to
interface tous wste na douleyei me ton
agaphmeno browser tou 5% tou user base tous,

na tous xwname sto laimo epaneilhmmenws ton Jakob Nielsen
(http://www.useit.com/) kai ton Bruce Tognazzini
(http://www.asktog.com/) mexri na ma8oun na ftiaxoun user interfaces
that don't suck?

Christos Ricudis				ricudis at itc.auth.gr
Systems Administrator				+30-2310-998656
IT Support Center
Aristotle University of Thessaloniki, GREECE