bttv

P. Christeas p_christ at hol.gr
Tue Oct 24 15:34:16 EEST 2006

On Tuesday 24 October 2006 3:02 pm, Thanos Karagianniotis wrote:
> για βοήθα...να την ανάψω λοιπόν,γιατί μου τέλειωσαν τα
> σπίρτα..αναφέρεσαι στο module via82cxxx που βλέπω να είναι φορτωμένο;

όχι, στο cx88xx που είναι για την κάρτα τηλεόρασης.
Επειδή έχω πακετάρει τα πράγματα στο σπίτι, δεν έχω πρόσβαση στο μηχάνημα που
το τρέχει αυτό.. Πιστεύω μέχρι το βράδυ θα το έχω ξαναβάλει μπρός, οπότε θα
σου πώ ακριβώς. Στο μεταξύ όμως, εσύ, ψάξε (modinfo cx88xx) για την παράμετρο
και δώς'της '1' .