bttv

P. Christeas p_christ at hol.gr
Tue Oct 24 14:44:47 EEST 2006

On Tuesday 24 October 2006 1:58 pm, you wrote:
> είναι παλιά bttv,όπως βλέπεις στο dmesg..δεν είμαι σίγουρος τι ήχο
> μπορεί να βγάζει,αλλά τη δουλεύω με το παραδοσιακό μικρό καλωδιάκι που
> πάει στο in στης κάρτας ήχου, οπότε η απάντηση είναι μάλλον αναλογικό

Εγώ τη σκότωσα! Το παραδέχομαι!

Επειδή στον cx88 τα παληκάρια του kernel ενεργοποίησαν τις ψηφιακές
δυνατότητες μετά τον 2.6.15, κόψαν τον αναλογικό ήχο.
Η απάντηση όμως ήταν ένα hack που υπάρχει από τότε και είναι η παράμετρος
'alwaysanalog' στο cx88xx.ko (το module). Μπορείτε και 'ζωντανά' να την
ανάψετε από το /sys/.. οπότε, μόλις αλλάξετε κανάλι θα 'έρθει' και ο ήχος.

Η λογική πλέον είναι οτι όποιος έκανε τον κόπο να συνδέσει το αναλογικό
καλωδιάκι, θα πρέπει να βάζει και την παράμετρο (για αναλογικές εκπομπές).
Όταν αρχίσουμε και βλέπουμε mpeg με την κάρτα, αλλάζει λίγο το θέμα..