[Fwd: [MailServer Notification]To recipient: Message matched eManager setting and action was taken.]

Christos Ricudis ricudis at komodino.itc.auth.gr
Tue Oct 24 11:46:00 EEST 2006

To parakatw e-mail (episynaptw to original me full headers) hr8e sto
mailbox mou ystera apo posting sthn linux-greek-users at lists.hellug.gr
lista.

Profanws exete arketa problhmata me to eManager :

1) Den yparxei account "administrator at iceberg.hellug.gr". To eManager
ebale profanws aplws "Administrator" sto From: field ths apanthshs tou,
kai to iceberg pou apofasise na xrhsimopoihsei ws relay to symplhrwse me
to diko tou FQDN.

2) To gegonos oti to eManager apofasise na xrhsimopoihsei ws mail relay
gia thn apanthsh tou to mail hub apo to opoio prohl8e to enoxlhtiko gi
ayto mynhma, einai toulaxiston problhmatiko, xwris na eimai sigouros oti
den apotelei kai parabiash kapoiou RFC.

3) To eManager agnoei teleiws to RFC822 sxetika me tous kanones
aytomaths apanthshs se e-mails (paragrafos 4.4.4). De 8a eprepe POTE na
stelnontai aytomates apanthseis se listes taxydromeiou.

4) Ws praktikh, to na apostellontai aytomates apanthseis se agnwstous
paralhptes, oso kai an kapote htan xrhsimh praktikh, shmera odhgei aplws
kai mono ston pollaplasiasmo tou SPAM kai sthn epibolh epipleon axrhstou
fortou se mail servers.

5) Epipleon, sthn prokeimenh periptwsh, to ti filtraretai kai ti oxi sta incoming mails ths epixeirhshs sas,
apotelei diko sas eswteriko policy gia to opoio den yparxei kanenas logos na enhmerwnetai o apostoleas tou
mynhmatos, gia na mhn anaferw kai thn apostolh se tritous eswterikwn kai isws eyais8htwn plhroforiwn sxetika
me to setup tou eManager.

Sthn lista taxydromeiou sthn opoia apostal8hke to arxiko mynhma kai sthn opoia stal8hke lan8asmena h apanthsh
tou eManager, 8a xairomastan poly na sas boh8hsoume sthn ekseyresh kai egkatastash kapoiou mail-filtering
solution pou mporei na kalypsei tis anagkes sas xwris na parabiazei ta sxetika protypa, kai xwris na apotelei
phgh enoxlhshs gia olous tous paralhptes mias mailing list.