Η παντοδυναμία των Windows έφθασε άραγε στο τέλος της;

Panagiotis Atmatzidis p.atmatzidis at gmail.com
Mon Oct 23 12:43:11 EEST 2006

Nick Demou wrote:

>> > Kai nomiza pws mono egw ebriska ton titlo pantelws asxeto...
>> >

>> mpa oloi to idio skeftikan mallwn.
>>
>> Den jerw mou fanike polu POSIX sinenteuji :-P
>
> ΙΜΗΟ μακράν το καλύτερο σημείο της συνεντευξης είναι οι αυθόρμητες και
> κάπως ασύνδετες αναφορές στο google από τον Balmer (αμα πονάει το
> ρημάδι το χεις σηνέχεια στο μυαλό σου) και η λεπτή αλλά διάχυτη πλέον
> διάθεση της Microsoft να αλλάξει πορεία προς όπου χρειαστεί... "open
> source είπατε, ναι βρε παιδειά να το σκεφτούμε, γιατί όχι" πάνε οι
> παλιές καλές εποχές
> "open source? what's that? - next question",
> "open source? what those comunists!??! next question",
> "open source? those kids don't stand a chance - next question"
> και μετά σιγά σιγά αρχίζει η υφεση...
> "open source? well they're fighting hard on the server market but we
> are better - on the desktop those kids don't stand a chance"
> "open source? well they are respectfull competition on the server
> market, we like to compete, we are good at that - OTH on the desktop
> we are the best"

Nai alla koita, pali gimnoi st'aggouria pane min nomizeis.. se oti afora
tis agores peran twn leitourgikwn sistimatwn einai polu diskolo na
paroun panw apo to 50% (video games, etc).
Kala oso gia to iPod.. polu tha ithela na dw 1 tomea ston opio na
iperteri h MS tis Apple.

des edw: http://www.youtube.com/watch?v=0pXL5_RvGrs

:D