Χαλασμένο partition

Christos Ricudis ricudis at komodino.itc.auth.gr
Thu Oct 19 14:54:56 EEST 2006

Nick Demou wrote:
> Την 19/10/2006, Tsampros Leonidas <ltsampros at upnet.gr> έγραψε:
>>
>> Pantws an exeis eggyhsh gia afton ton disko, kalo tha einai na ton
>> afiseis stin gonitsa toy xwris kanontas polla polla peiramata. Afoy
>> prospathiseis na kaneis recover ta data poy exeis eki mesa, apla
>> pigene ton gia antikatastasi. Eggyhmeni diadikasia.
>>
> και να ευχεσε να μην έχει ούτε μια μικρούλα γρατσουνιά κάπου γιατί
> κάποιες αντιπροσωπίες ψάχνουν για αφορμή (ναι, τόσο γελιά αφορμή) για
> να τον θεωρήσουν εκτός εγγύησης λόγο κακομεταχείρησης (αν έχει
> γρατσουνιά σου λένε ότι "προφανός σου έπεσε")

Kai gi ayton akribws to logo, pote den ton stelneis gia allagh sthn
antiproswpeia, alla apey8eias ston kataskeyasth. Oloi oi kataskeyastes
yposthrizoun RMA gia diskous pou einai sthn eggyhsh, pragma pou mporeis
na to koitakseis synh8ws me to serial number sto site tou kataskeyasth.
Exw allaksei arketous diskous etsi.

Christos Ricudis				ricudis at itc.auth.gr
Systems Administrator				+30-2310-998656
IT Support Center
Aristotle University of Thessaloniki, GREECE