[OT]Re: mobo for file server

edgar poe edgar.al.poe at gmail.com
Wed Oct 18 22:24:36 EEST 2006

Την 18/10/2006, effie mouzeli <manji at physics.upatras.gr> έγραψε:
> Esena pou akribws se pswnisame? Nomiza oti hmastan komple apo trolls kai
> apotuxhmenous xioumoristes.

Μερικοί διαβάζουνε αστεία αλλά δεν τα καταλαβαίνουνε: ίσως δεν έχουν
αίσθηση του χιούμορ. Εσύ διαβάζεις μια ειρωνική αντιπαραβολή και
νομίζεις ότι είναι αστείο: ίσως δεν έχεις αίσθηση σοβαρότητας ... απ'
την άλλη ίσως απλά εγώ να έχω βαρεθεί πολύ τους τύπους που όταν
γράφουν ένα mail στη λίστα ενεργοποιούν ένα νευρώνα το πολύ
(πιθανότατα μονόπολο) και εσύ έχεις βαρεθεί τους γκρινιάρηδες.