computer life iteration [was: Θεμα bash iteration]

Nick Demou ndemou at gmail.com
Wed Oct 18 17:46:48 EEST 2006

Την 18/10/2006, Giorgos Keramidas <keramida at ceid.upatras.gr> έγραψε:

> Χεχεχε!  Εγώ πρωτοδούλεψα σε /bin/sh σε SunOS 4.X.  Οταν μερικούς μήνες
> αργότερα πήρα δικό μου PC (ένα 386DX33 τότε), και είδα το COMMAND.COM,
> μπορείς να φανταστείς το μέγεθος του πολιτισμικού shock :)

χαχα! σε φαντάζομε να ψαχνεις να βρεις το sh.exe για να δουλέψεις σαν άνθρωπος

Tώρα που το σκέφτομε σε πολλά σημεία η δική μου εμπειρία στους Η/Υ
διαγράφει μια παράδοξη πορεία "εκκινηση... εμπρός... οπισθοδρόμηση
λόγω dos/windows... ξανά από την αρχή με το linux".  Παράδειγμα:
Ο πρώτος μου Η/Υ ήταν ένας Acorn Electron που μπούταρε σε basic
interpreter. To shell ήταν η ιδια η Basic και φυσικά ήταν
super-scriptable. Πολύ software ήταν επίσης open source ( όχι όμως τα
παιχνίδια που τα αγόραζες σε κασέτες τότε :-) ).
Μετά πέφτω με τα μούτρα στο DOS, μετά στα windows και εδώ και 1-2
χρόνια επιστρέφω σε open source με super-scriptable shell!

Να κάνω μύνηση για το χαμένο χρόνο ή θα είναι... χαμένος χρόνος :-)