Re: Θεμα bash iteration

Nick Demou ndemou at gmail.com
Wed Oct 18 11:09:31 EEST 2006

Στις 18/10/2006, basOS G <noxelia at gmail.com> έγραψε:
> Γεια και χαρα.
> Εχω κατι αποριες για τις δυνατοτητες του βash.
> Θελω να scanarw oλα τα αρχεια και τους φακελους ενος καταλόγου
> και αναλογα με κάποιες συνθηκες νε εκτελέσω αλλαγές στα ονόματα τους.

*ΑΝ* θες μπορείς να δοκίμασεις σε python[1].

________
[1] Εξερετικά απλή (και όριμη) γλώσσα και ότι πρέπει για δουλειές
τύπου σκανάρω μια μεγάλη λίστα και ανάλογα με κάποιες συνθήκες κάνω
κάτι. By default installed σχεδόν σε κάθε διανομή Linux. Με αξιπρεπή
πρόσβαση στο internet ίσως να μην χρειαστείς παραπάνω από δυο ώρες για
να μάθεις τα βασικά και να γράψεις τον κώδικα.