Thelete na sas hackepsw sta grhgora?

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Tue Oct 17 18:37:12 EEST 2006

On 2006-10-17 17:56, edgar poe <edgar.al.poe at gmail.com> wrote:
>Την 17/10/2006, Fotis Georgatos <gef at ceid.upatras.gr> έγραψε:

> Όχι.
>
> Γιατί όχι? Διότι δεν αφιερώνεις τα λίγα λεπτα που απαιτούνται για να
> κάνεις ένα αξιοπρεπές report του τι ανακάλυψες οπότε δεν μπορείς να
> απαιτείς από εμάς να αφιερώσουμε περισσότερο χρόνο για να το
> ερευνήσουμε και να το σχολιάσουμε. Αυτή η προχειρότητα είναι ο λόγος
> που γράφω "αν θες να γίνεις ρεζίλι" και όχι το αν και πως επηρεάζει
> κάποια συστήματα (το οποίο το κάλυψαν οι υπόλοιπο πολύ καλύτερα από
> εσένα)

Δεν ξέρεις τον Φώτη, γι αυτό σου φάνηκε `πρόχειρο' αυτό που έγραψε :P

Πολύ πριν στείλει το email, ήξερε για το LESSOPEN.  Είχε ήδη βρει
τι κάνει και στην τηλεφωνική μας συνομιλία μου είπε ότι
παραξενεύτηκε που δεν το `είδε' αμέσως, και χρειάστηκε λίγο ώρα
να βρει τι παίζει (κι όλα αυτά ΠΡΙΝ στείλει το email).

Ο τρόπος που το 'στειλε στη λίστα είναι χαρακτηριστικός του Φώτη,
που φαίνεται τόσο σε πειραχτικά email όπως:

    http://lists.hellug.gr/pipermail/public/2000/002990.html

όσο και email που κρύβουν σημαντικές τεχνικές λεπτομέρειες πίσω
από τον φαινομενικά πειραχτικό τους τόνο:

    http://lists.hellug.gr/pipermail/linux-greek-users/2005-November/059581.html

Δεν είναι `πρόχειρος' ο Φώτης.  Πειραχτήρι είναι :P