Thelete na sas hackepsw sta grhgora?

Theo Vassiliadis cosmostation at gmail.com
Tue Oct 17 16:52:00 EEST 2006

On 10/17/06, Fotis Georgatos <gef at ceid.upatras.gr> wrote:
> O/H edgar poe έγραψε:
> > Αν θες να γίνεις ρεζίλι go ahead:
> > http://secunia.com/report_vulnerability/?show_result=1
> > (ως ενδιαφέρουσα παρενέργεια σε αυτή τη σελίδα θα μάθεις και πως να
> > συντάσεις emails για exploits)
>
> Epeidh isws einai distro-specific, as to kanoyme ligo diaforetika:
>
> Soy dinw access se ena systhma sto opoio tha dokimaseis ayto poy esteila,
> kai esy exeis thn ypoxrewsh:
> a) Na perigrapseis kai na mas peis ti eides (sthn lista)
> b) Na eksigiseis giati (sthn lista)
>
> Kalytera etsi, e?
>

> > Την 17/10/2006, Fotis Georgatos <gef at ceid.upatras.gr> έγραψε:
> >>
> >> # echo echo Hello world >>~/.bashrc
> >> # less /etc/passwd
> >>

> --

Distro-specific??? Ektos apo thn (api8anh) periptwsh na einai ena diko
sou (private) dhmiourghma, 8a mporouses na peis se poia distro
anaferesai.
Egw vriskw perissotero endiaferon sto programma me delfinia kai
8alassies xelwnes pou paizei ayth th stigmh sto TERA NOVA (Hotbird,
12962, H, 27500, 3/4). H 8alassa sthn 32ara LCD me entypwsiazei
perissotero apo mia xakeria pou doulevei se ena sygkekrimeno mhxanhma
(to opoio den einai to diko mou).

--
Labor and Joy