Thelete na sas hackepsw sta grhgora?

Fotis Georgatos gef at ceid.upatras.gr
Tue Oct 17 15:59:59 EEST 2006

O/H Giorgos Keramidas έγραψε:
>> Gia na se bothisw: Kyriws den hackevei systhmata alla toys admin toys
>> ;-)

Hint1: Me alla logia, ayto prepei na to dokimasete san root.
(kapoioi akoma psaxnontai arages?).

Eyxaristw ton filo Apostolo gia to MacOSX:
 > diladi ti perimenes na bgalei? :-X trolls?

To /etc/passwd einai adiaforo, einai aplws gia kanei megalytero show.

Hint2: Yparxei diaforopoihsh metaksy cat/head/tail kai less. Be Warned.

> Den hackepse tipota edw pera se:
>
>     FreeBSD 7.0-CURRENT
>     FreeBSD 5.3-RELEASE
>     Linux Fedora Core 1
>     Linux Fedora Core 3
>     Solaris 8 12/02
>     Solaris 10 01/06
>
> An me to parapanw ennoeis oti `me hackepse kai me ebale sth diadikasia
> na afierwsw kapoio xrono na mantepsw ti upoti8etai oti kanei', epiase.
>
> Alla de nomizw na exei kamia allh parenergeia, pera apo to na akyrwnei
> th dynatothta na kaneis SCP arxeia (opws ola ta scripts pou bazoun
> enoxlhtika `echo' mhnymata sto `.bashrc').

Twra me mperdepses... to oti eisai sthn perioxh thn apanthshs, eimai bebaios.
To oti *to dokimases ontws* kai *to eides ontws*, den eimai... me hackepses!

Fotis