IrDA adaptor

philnik philnik at vfemail.net
Mon Oct 16 23:40:09 EEST 2006

> On Mon, 16 Oct 2006, Θοδωρής Λύτρας wrote:

> Ψάχνω να αγοράσω κάποιο IrDA adaptor για θύρα USB, προκειμένου να
> επικοινωνήσει το κινητό μου με τον υπολογιστή. Έχει κανείς υπόψιν κάτι που να
> δουλεύει σε linux?

Οι πιο πολλοι irDA adaptor λειτουργουν στο linux. Υπαρχουν μαλιστα και σχετικά
προγραμματακια για να χειριζεσαι το linux me τηλεκοντρολ. Δες google...
Το συστημα είναι λιγάκι πολύπλοκο και λειτουργεί μέσω minicom οπως ενα
συνηθισμένο modem

Το πρoβλημα είναι πως για να επικοινωνησεις με το κινητο πρεπει να τρέχεις
το αντίστοιχο προγραμμα επικοινωνίας σε linux. Το προγραμμα καθορίζει το
πρωτοκολλο επικοινωνίας και λειτουργίες όπως βιβλιά διευθύνσεων, μεταφορά αρχείων
κλπ. Δεν γνωρίζω κινητό να υποστηρίζει πρόγραμμα για linux.
Αυτό που μπορεί να κάνεις είναι να αγοράσεις ένα απο αυτά τα ακριβα κινητά που
περιλαμβάνουν λειτουργικό σύστημα και να εγκαταστήσεις μια πολύ μικρή έκδοση
του linux στο κινητό. Τότε θα επικοινωνείς με τον υπολογιστή μεσω telnet ή ssh
ή οπως φανταστείς.
Εναλλακτικά μπορείς να δεις an γίνεται προγραμματίζοντας java applets.