Re: Πρόβλημα στον ήχο.

Nikolaos Korkakakis korkakak at gmail.com
Sat Oct 14 17:55:52 EEST 2006

> To PGP key sou to fylas sto CEID?  Pass-phrase exei?  Exeis elegksei oti
> otan dineis to passphrase sou, den exei fortwsei kapoios me admin
> dikaiwmata ena STREAMS module gia key-logging metaksy tou tty sou kai
> tou PGP?  An nai, pws? :P

Gia to palio ontws nai paizei se kapoio trelo shared memory object na
uparxei kapoio mikro leak (eukola)

Gia to kainourgio to exw ma8ei apexw se hex morfh kai to public kai to
private kai pleon exw ekpaideutei arketa gia na bazw signatures me to
xeri!

--
-
Undergraduate Student of Department of Computer Engineering and

   WARNING: posting to or from gmail might disclose sensitive information
   to people you don't entirely trust.  For safe, private communication use
   korkarak (at) ceid (dot) upatras (dot) gr , and my public PGP key from
   http://students.ceid.upatras.gr/~korkakak/mykey