Πρόβλημα στον ήχο.

Theophanis Mastakas mastakas at otenet.gr
Sat Oct 14 10:39:59 EEST 2006

O/H Antonis Christofides έγραψε:

> Έχω την εντύπωση ότι δεν έχεις πει ακριβώς ποιο είναι το πρόβλημα.
> Βγάζει μήνυμα λάθους; Βγάζει τίποτε στα logs; Δουλεύουν τα μίξερ;
> Βλέπει την κάρτα;
>
> Υποθέτω πως γι' αυτό σου είπε κάποιος «μήπως δεν είναι καθαρά τα αυτιά
> εντοπίσουμε το πρόβλημα.  Ο ήχος είναι πονεμένη ιστορία στα
> λινουξάκια, αλλά δεν μου έχει τύχει ποτέ το μηχάνημα να νομίζει ότι
> βγάνει ήχο (δηλ. χωρίς μηνύματα λάθους) και ήχος να μη βγαίνει.

Το πρόβλημα μου στον ήχο λύθηκε. Εκανα εγκατάσταση πάλι απο την αρχή και
ως εκ θαύματος ο ήχος αποκαταστάθηκε. Ισως υπήρξε κάποιο πρόβλημα κατά την
διάρκεια της εγκατάστασης , δεν γνωρίζω. Τέλος καλό όλα καλά.
Την απάντηση βέβαια του system administrator - IT support center του ΑΠΘ
δεν θα ήθελα
να την σχολιάσω.Προφανώς διαθέτει αρκετό χιούμορ.
Ευχαριστώ  όσους ανταποκρίθηκαν στα μηνύματα μου.