Πρόβλημα στον ήχο.

Antonis Christofides anthony at itia.ntua.gr
Fri Oct 13 22:46:22 EEST 2006

Theophanis Mastakas wrote:
> Παρ'ολα αυτά το πρόβλημα συνεχίζει να υφίσταται.

Έχω την εντύπωση ότι δεν έχεις πει ακριβώς ποιο είναι το πρόβλημα.
Βγάζει μήνυμα λάθους; Βγάζει τίποτε στα logs; Δουλεύουν τα μίξερ;
Βλέπει την κάρτα;

Υποθέτω πως γι' αυτό σου είπε κάποιος «μήπως δεν είναι καθαρά τα αυτιά
εντοπίσουμε το πρόβλημα.  Ο ήχος είναι πονεμένη ιστορία στα
λινουξάκια, αλλά δεν μου έχει τύχει ποτέ το μηχάνημα να νομίζει ότι
βγάνει ήχο (δηλ. χωρίς μηνύματα λάθους) και ήχος να μη βγαίνει.