OLPC & open source

edgar poe edgar.al.poe at gmail.com
Wed Oct 11 16:23:28 EEST 2006

Την 11/10/2006, V13 <v13 at priest.com> έγραψε:

> H den ksereis poios einai o Hans Reiser, h den exei noima ayto poy grafeis...

Ή δεν διάβασες τι έγραψα ή δεν έχεις καθόλου φαντασία. Άντε θα σε
βοηθήσω επειδή φαίνεσαι καλό παιδί με ανησυχίες:

α) Εγώ ξέρω ποιος είναι ο Hans Reiser, ο Korkakakis ξέρει τι σχέση
έχει με το OLPC να μας το πει και μας? βλέπε:

β) Και από που κατάλαβες ότι το θέμα του post ήταν ο Hans Reiser? από
το Wow! ή από το 06/10/11/0142216? βλέπε: