Firewall explanation

Θοδωρής Λύτρας aspirin at myrealbox.com
Tue Oct 10 16:35:22 EEST 2006

Σας ευχαριστώ πολύ και τους δύο! Βρήκα και διάβασα τα παρακάτω
http://en.wikipedia.org/wiki/IP_Multicast
http://tldp.org/HOWTO/Multicast-HOWTO-2.html

Δεν μπορώ να πω οτι κατάλαβα πάρα πολλά, αλλά τη γενική ιδέα την έπιασα.
Ευχαριστώ και πάλι!

Θοδωρής

Στις Δευτέρα 09 Οκτώβριος 2006 18:01, ο/η Giorgos Keramidas έγραψε:
[snip, snip]
> Οχι, δε θα πρεπε να σε τρομάζει.  Απλά πρέπει να ψάξεις λίγο στο Google
> για "multicast" :)

Στις Δευτέρα 09 Οκτώβριος 2006 18:17, ο/η Alexandros Kosiaris έγραψε:

--
"Beauty is transitory"
"Beauty survives"