gentoo on mbp

George Iordanou iordanou at gmail.com
Tue Oct 10 03:27:58 EEST 2006

Προσπαθώ να βάλω gentoo 2006.1 στον macbook pro. Έφτασα μέχρι το kernel
compilation που πήγε μια χαρά (μετά από μερικές προσπάθειες). Το
πρόβλημα είναι ότι στο configuration του lilo έκανα ένα τυπογραφικό
λάθος και θέλω να το ξανακάνω edit.

Βάζω λοιπόν το cd μέσα και το κάνω boot. Κάνω mount το /dev/sda4 (το /
όπου βρίσκεται και το /boot) αλλά αντί να μου βγάζει το filesystem (που
κατέβασα και εγκατέστησα πριν από το snapshot) μου δείχνει μόνο το
lost+found. Τί κάνω λάθος;

Δοκίμασα
	mount /dev/sda4 /mnt/gentoo
και
	mount -t ext3 /dev/sda4 /mnt/gentoo
αλλά τίποτα πάλι..

Ta linux partitions μου είναι πολύ απλά και ως εξής:
/dev/sda3 -> 2GB 	swap 	(mkswap /dev/sda4 και swapon /dev/sda4)
/dev/sda4 -> 70GB 	/ 	(mke2fs -j /dev/sda4)

Ευχαριστώ εκ των προτέρων,
Γιώργος

ΥΣ. Είναι η πρώτη μου απόπειρα με gentoo