Re: Που βρίσκω κάποιον με εμπειρία στην εγκατάσταση squid?

Nick Demou ndemou at gmail.com
Mon Oct 9 19:08:47 EEST 2006

Την 9/10/2006, nk <eos at eos.gr> έγραψε:

> ektos ap ton squid poly kala kanei ayth th douleia kai o apache

είσαι σίγουρος?

> nomizw oti exei problefthei ap to syllogo enas xwros gia aggelies
> ergasias/synergasias klp, den thymamai kala alla sigoura kapoioi ap tous
> diaxeiristes tha to jeroun, sth diathesh sou pantws an exeis
> sygkekrimenh egkatastash sto myalo sou

ναι μου το θύμισε κι εμένα ο Σπύρος - είναι το ads.hellug.gr

> epaggelmatika milwntas ayto (ekpaideysh? ) einai diaforetiko pragma ap
> to sthsimo mias lyshs

Εγώ το μόνο που θέλω είναι να κάνω εκ των υστέρων και μόνος μου
reproduce τις ενέργειες της εγκατάστασης. Αυτό το θέλω ΠΡΟΤΙΣΤΩΣ για
την δική μου ασφάλεια (δεδομένου πως o ανθρωπος, τον οποίο δεν θα
γνωρίζω σχεδόν καθόλου, ΠΡΕΠΕΙ να έχει root access νομίζω
καταλαβαίνεις γιατί οφείλω να είμαι προσεκτικός).
Στο ενδιάμεσο ότι καταλάβω κατάλαβα. Φυσικά με αυτό τον τρόπο αν
διαβάσω και τα mans και ψάξω και λίγο στο google θα καταλάβω τα πάντα
αλλά αυτό δεν είναι εκπαιδευσή είναι ικανότητα εφαρμοσμένη σε έναν
κόσμο ανοικτής πληροφορίας.