Mail setup (imap) help

effie mouzeli manji at physics.upatras.gr
Wed Oct 4 02:59:23 EEST 2006

When the date was 10/4/06 12:03 AM, "Tasos Varoudis" <ar00129 at mail.ntua.gr>
wrote:

> Pistevo oti mexri to procmail ola ine ok. To sigekrimeno setup to kano proti
> fora alla den theoro ton eafto mou arxario.
>
> To procmailrc ksero oti ine tigga sta asxeta giati ekana test diafora rules
> pou ixa diavasi alla pistevo doulevi. Me ta dio Dir pou lei h Effi den to exo
> di pouthena. Gnorizi kanis perisotara gia to thema?
>
> Thnx,
> tasos

To exei dei h effie, kai douleuei (exw pine patched gia maildir, opote einai
ligo allo story). Apo oti diabasa sto prohgoumeno email sou upopsiazomai pws
exei gini to ekshs:

O courier koitaei sto $HOME/Maildir/ .
Koitaei to new/ kai den blepei tipota
Koitaei to cur/ kai den blepei tipota (to tmp/ den mas endiaferei pros to
paron). Ara sou eipistrefei ena tipota. Kai einai logiko kathws ekeimesa
exei, tipota. Dioti exeis pei sto procmail na ta petaei xuma mesa sto
maildir.

Ean baleis to trailing slash pou
(/me xorophdaei) lew sto DEFAULT=$HOME/Maildir/, tha evlepes at least auta
"xuma mesa sto Maildir".
Me to na ta petas mesa etsi opws ta exeis balei, apla pauei na einai
Maildir.

Edw to pine ta blepei etsi ta xuma sto kuma mail:

             Local folders in mail/
                                                          Dir: koko/

_1-C.GbM2EB.ehidna  _18D.zKHAFB.ehidna  _1NC.Tgb_EB.ehidna
_1XD.s0-FFB.ehidna  _1eH.2fNoEB.ehidna  _1sE.ESVqEB.ehidna
_11G.8bOxEB.ehidna  _1CH.KHTxEB.ehidna  _1NC.tTnIFB.ehidna
_1XF.n4L3EB.ehidna  _1gC.5clsEB.ehidna  _1sH.vzjxEB.ehidna
_11G.MNKEFB.ehidna  _1DB.K6AFFB.ehidna  _1OF.ZejtEB.ehidna
_1XG.4hGHFB.ehidna  _1i.zn8hEB.ehidna   _1uE.mepzEB.ehidna

Pws perimeneis na bgalei akri o imap?

Twra gia ta imap folders, eimai mia allh istoria, ta opoia den mas eipes ean
ta blepeis h' oxi (ta opoia ean ta htheles na einai subfolders tou inbox,
mallon den ta blepeis)

-effie