memory usage ενός script/commad?

Argiris Mokios amok at auth.gr
Tue Oct 3 13:15:18 EEST 2006

Giorgos Keramidas wrote:

> Μπορείς να γράψεις ένα δικό σου εργαλείο, που κάνει fork() κι εκτελεί το
> πρόγραμμα που θέλεις.  Ύστερα, όταν το child process τερματίσει
> κανονικά, μια κλήση στην getrusage() επιστρέφει πολλά ωραία στατιστικά:
>
> % GETRUSAGE(2)              FreeBSD System Calls Manual             GETRUSAGE(2)
> % .

Σε ευχαριστώ για την βοήθεια. Έκανα μια προσπάθεια αλλά τα αποτελέσματα
που παίρνω είναι της μορφής:

            ru_utime:0/376023   user time used (secs/usecs)
            ru_stime:0/4000     system time used (secs/usecs)
           ru_maxrss:0          maximum resident set size
            ru_ixrss:0          integral shared memory size
            ru_idrss:0          integral unshared data size
            ru_isrss:0          integral unshared data stack size
           ru_minflt:581        page reclaims
           ru_majflt:2          page faults
            ru_nswap:0          swaps
          ru_inblock:0          block input operations
          ru_oublock:0          block output operations
           ru_msgsnd:0          messages sent
           ru_msgrcv:0          messages received
         ru_nsignals:0          signals received
            ru_nvcsw:10         voluntary context switches
           ru_nivcsw:126        involuntary context switches

Δεν ξέρω αν κάνω κάτι λάθος(βλέπε attachment) ή ισχύει αυτό που βρήκα:

The above struct was taken from 4.3BSD Reno. Not all fields are
meaningful under Linux. In linux 2.4 only the fields ru_utime, ru_stime,
ru_minflt, and ru_majflt are maintained. Since Linux 2.6, ru_nvcsw and
ru_nivcsw are also maintained.

Έχω ξενερώσει απίστευτα!!! Δηλαδή αν δεν μπορώ να κάνω κάτι τέτοιο σε
περιβάλλον linux, που στο διάολο(βλέπε FreeBSD) θα το κάνω.

--
Epur Si Muove