πρόβλημα με interfaces

Fanis Dokianakis madf at hellug.gr
Mon Oct 2 22:33:46 EEST 2006

On Mon, Oct 02, 2006 at 09:03:14PM +0300, nk wrote:
> einai entelws paradojo na fortonontai oi odhgoi twn kartwn me
> diaforetikh seira kathe fora ef oson tous fortwneis ws modules ap to
> rc.modules, prin stoiximatisw oti exeis enswmatwsei thn odhghsh kai twn
> dyo ston pyrhna rije mia matia sto /var/log/dmesg mhpws vreis tipote
> diafotistiko sxetika

Oxi entelws paralogo ean pareis ypopsin oti mia apo tis nic pou
xrhsimopoiei einai basismenh se nforce2/4 chipset kai o odhgos einai
reversed engineered (forcedeth). Exw antimetvpisei apisteyta provlimata
me ton sygkekrimeno odhgo, ws paradeigma anaferw oti o pyrhnas den
mporei na diavasei thn MAC Address apo thn nvram ths nic kai anagkastika
dinei mia tyxaia se kathe boot...

Fanis