Ελεύθερο Λογισμικό / Λογισμικό Ανοικτού Κώδικα: τι είναι και σε τι διαφέρει από το Ιδιόκτητο Λογισμικό

george zakinthinos at freemail.gr
Sun Oct 1 12:52:56 EEST 2006

Giorgos Keramidas wrote:

> ΧΕΧ!  Είμαι ο μόνος που σκέφτηκα ότι ένας χασικλής, αν προσπαθήσει να
> τρέξει μπορεί με λίγο προσπάθεια να προφτάσει τα σαλιγκάρια που βγήκαν
> σήμερα επειδή έβρεξε;

μπα η ψυχοτροπη ουσια (οπως μπιρα, τσιγαρο, κρασι) αλληλεπιδρα με την
ψυχολογια, για παραδειγμα εαν την δωσεις σε στρατιωτη που απειλειται σε
πεδιο μαχης καταληγεις σε εναν υπερδραστηριο και συνηθως αιμοσταγη
δολοφονο

εγω παλι προτιμω τα κορν-φλεικς ωστε να πεθανω απο μια πιο φυσικη αιτια
οπως μολυνση του αναπνευστικου απο νανο-σωματιδια του νεφους

γιωργος