[SCAM] Re: Recent Security (Update Your Online Banking Details).

Nikolaos Korkakakis korkakak at gmail.com
Thu Nov 30 14:22:58 EET 2006

On 11/29/06, Thomas Venieris <mot at freemail.gr> wrote:

> Έχεις δοκιμάσει να δεις την εικόνα που είναι attached? Στέλνουν το spam σε
> μορφή εικόνας για να μην μπορούν να το διαβάσουν τα φίλτρα, και κοτσάρουν από
> κάτω πολλές γενικές (αλλά ασυνάρτητες) λέξεις για να νομίζουν τα φίλτρα πως
> είναι κανονικό μήνυμα.
>
> Εσύ προφανώς δεν τα βλέπεις γιατι δεν έχει αυτόματη προεπισκόπιση εικόνας ο
> mail client σου.

Mpa sigoura den exoun, afou koitaw kai ta "sources" tou mail kai to
mono pou blepw apo html einai merika format tags (div ,p, table etc)
kai ka8olou images h otidhpote remotely located (embedded,js,css). An
8es mporeis na to deis kai monos sou stis listes tou reiserfs.

Ektos apo to na mas spane ta neura bebaia isws o skopos einai na
koroideyoun to spamassasin(or whatever) wste argotera na mhn uparxei
problhma me to pragmatiko uliko pou 8eloun na metadwsoun. Auto to
teleutaio exei sigoura mia logikh.

--
-
Undergraduate Student of Department of Computer Engineering and

   WARNING: posting to or from gmail might disclose sensitive information
   to people you don't entirely trust.  For safe, private communication use
   korkarak (at) ceid (dot) upatras (dot) gr , and my public PGP key from
   http://students.ceid.upatras.gr/~korkakak/mykey