αλλαγη αναλυσης

dimitris makarigakis iapetos at yahoo.com
Thu Nov 30 13:14:39 EET 2006

Γεια σας.Εχω εγκαταστησει το kubuntu σε υπολογιστη με
cpu AMD και καρτα ATI 9600 agp.Ηεγκατασταση πηγε καλα
και ολα δουλεψαν σχεδον καλα.Η αναλυση της οθονης
βγηκε στα 1800 τοσο με αποτελεσμα τα παντα να ειναι
σαν ψιλοι.Με δικαιωματα root αλλαζω την αναλυση σε
1024χ768 στα 100hz κανω επανεκινηση και κοκαλο. Η
οθονη βγαζει μυνημα out the range H:84.34Hz
V:177.9Hz.Μπηκα απο command line και καταργησα στο
/etc/X11/xorg.conf οτι υπηρχε πανω απο 1024χ768 ομως
δεν ειδα αποτελεσμα.Πειραξα το σωστο αρχειο? Εαν οχι
ποιο πρεπει να αλλαξω η ποιες εντολες πρεπει να δωσω
ωστε να εχω αποτελεσμα εκτος απο την επανεγκατασταση?
Πως θα μπω στην λιστα να διαβασω τις απαντησεις?
Ευχαριστω Δημητρης.

Χρησιμοποιείτε Yahoo!;
Βαρεθήκατε τα ενοχλητικά μηνύματα (spam); Το Yahoo! Mail
διαθέτει την καλύτερη δυνατή προστασία κατά των ενοχλητικών
μηνυμάτων http://login.yahoo.com/config/mail?.intl=gr