Poio paketo na valw gia na mporw na doulepsei to X11 forwarding?

Karjala karjala_lists at karjala.org
Mon Nov 27 16:53:25 EET 2006

Prospathw na treksw kai na dw grafikes efarmoges apo ena remote server.

Exw kanei to X11Forwarding yes sto /etc/ssh/sshd_config opws prepei,
alla kai pali to Xmanager mou vgazei error otan paw na ektelesw to xterm
remotely:

Sent X11 forwarding request...
    Failed

"The X11 forwarding request was rejected!
To solve this problem, please turn on the X11 forwarding feature of the
remote SSH server."

Epeidi to idio akrivws provlima eixa paliotera me allon remote server
pou estina, me tin idia dianomi, kserw oti to provlima einai oti den exw
egkatastisei kapoio paketo... kapoio paketo pou exei na kanei me grafiko
perivallon...

Alla de thymamai poio. Mipws kserete eseis?

Efxaristw.