Re: Συμφωνία Novell-Microsoft [was: Koyponia Suse apo th microsoft?]

Nick Demou ndemou at gmail.com
Mon Nov 27 00:46:17 EET 2006

Την 26/11/2006, Spiros Bolis <sbolis at freemail.gr> έγραψε:
> exoyme kapoia synexeia:
>
> o Balmer ekane kapoia sxolia toy styl "to linux parabiazei patentes mas",
> h Novell eipe "de symfwnoyme", h microsoft antapanthse diplwmatika
> "dikaiwma sas na mh symfwneite alla emeis epimenoyme"
>
> Telospantwn, to thema eftase sto slashdot 3ana:
>
> http://yro.slashdot.org/yro/06/11/25/0858208.shtml
>
> e3aitias toy parakatw:
> http://blogs.zdnet.com/hardware/?p=161
>
> o syntakths de moy fainetai kapoios poly gnwstos: kapoia windowsadika
> biblia exei grapsei
> (
> [...]

και δεν θα μάθεις αν το παρακολουθείς από το slashdot γιατί το 99% των
θαμόνων είναι τεχνικοί και όχι νομικοί και το θέμα είναι
πολιτικό/νομικό και όχι τεχνικό ( άσε που υπάρχει και το γνωστό θέμα
με την αναλογία ποιοτικών / μη ποιότηκων σχολίων του Slashdot :-) .

Τραγικά πρόχειρα: Η Microsoft προσπαθεί να περάσει από ένα νομικό
παραθυράκι για να α) δήξει ότι ενδιαφέρεται για το interoperability με
τον μοναδικό της ανταγωνιστή το Linux β) αποδυναμώσει την GPL γ) να
διαιρέσει τους πελάτες και developers του ΕΛ/ΛΑΚ σε δύο στρατόπεδα
τους paying to novel/working for novel και τους non-paying novel/non
working for novel. Μετά να αποδυναμώσει τους
non-paying-to//non-working-for (δηλαδή να αποδυναμώσει αυτό καθαυτό το
ΕΛ/ΛΑΚ και να το φέρει στη φάση της δεκαετίας του 90 που υπάρχει για
τους techno-freaks αλλά δεν την ενοχλεί) και μετά να καθαρίσει με τους
paying-to/working-for με τον τρόπο που ξέρει. Δεν λέω ότι αυτό είναι
ευκολο αλλά ότι ίσως αυτό προσπαθεί να κάνει και για 'υτό έδωσε
μερικές εκατοντάδες εκατομύρια στην Novel.

Σε μια παράγραφο που γράφω εγώ δεν θα καταλάβεις - διάβασε όλη την
ιστορία στο groklaw (και αν μπορείς τα news stories που παραθέτει στο
πλάι και αν έχεις πραγματικά πολύ χρόνο και τα comments)