Re: Σύνδεση κινητού με τον υπολογιστή μέσω υπερύθρων

Vivia Nikolaidou vivia at ee.auth.gr
Wed Nov 22 23:07:02 EET 2006

On 11/22/06, Fanis Dokianakis <madf at hellug.gr> wrote:
> [...]
[...]
> Den eho psaxei gia allh efarmogh symvath me SE alla eho akousei kala
> logia gia to gnokii.

Υπάρχει και το Xgnokii για GUI αλλά δεν κατάφερα να το δουλέψω.
Κατάφερα όμως να δουλέψω το SE K650i με το gammu (και το gui του
wammu). Νομίζω το gammu είναι στο repository και θα σου εγκαταστήσει
dependencies κτλ. Τα πακέτα που σου είπε ο Φάνης θα χρειαστούν. Από
κει και πέρα, ανοίγεις wammu, κάνεις scan device, και αν την
ανακαλύψει και δε χρειαστεί να πάρεις τα δεδομένα από το log και να τα
περάσεις με το χέρι πες μου κι εμένα πώς έγινε :)