ubuntu heading for proriertary binary drivers installation by default

Nick Demou ndemou at gmail.com
Mon Nov 20 14:18:46 EET 2006

2006/11/20, Konstantinos Togias <ktogias at math.upatras.gr>:

> [...]
>
> Κλείνοντας θα αναφερθώ στον πρακτικό κίνδυνο που κρύβει η τακτική της
> άκριτης και by-default χρήσης μη ελεύθερων drivers χάριν της ευκολίας
> και των επιδόσεων:
> Οι μη ελεύθεροι drivers αποτελούν και θα αποτελούν όσο υπάρχουν (λόγω
> της φύσης τους) πρόβλημα και ανωμαλία σε ένα συστημα ελεύθερου
> λογισμικού.

το ίδιο υποψιάζομε κι εγώ αλλά θα ήθελα να καταλάβω το γιατί και αυτός
είναι ένας λόγος που ξεκίνησα αυτό το thread. Από όσα έχω διαβάσει
είναι δυνατόν να προκαλέσει και σοβαρά πρακτικά προβλήματα και θα
ήθελα να καταλάβω ακριβώς ποια θα είναι αυτά (πέραν από μερικά
προφανή). Δυστηχώς για την ώρα διαβάζω γνώμες που δεν τις καταλαβαίνω.
Βασικό σημείο που αναφέρεται συχνά[1] είναι το ABI/API compatibility
το οποίο όμως δεν είμαι σίγουρος ότι καταλαβαίνω πλήρως.

[1] π.χ ένα επι του θέματος (και απέραντο) thread στην lkml που θίγει
το θέμα είναι εδω:  http://lkml.org/lkml/2005/12/5/32